Tourinform irodák és információs pontok felújítása

Pályázat címe: Tourinform konténeriroda telepítése Sóstógyógyfürdőn
Projekt azonosító: TFC-3.1.1-2020-00015
Támogatás összege: 24 431 033 Ft

 

A pályázat 2020.11.25 – 2021.04.30-ig tartott. Ezen időszak alatt beszerzésre kerültek azok az eszközök, amelyek az újonnan létrejövő iroda működését, berendezését és az új szolgáltatásokat biztosítják.

A konténerirodát és annak berendezését az Intazi Kft-től szereztük be, többször egyeztetve, hogy az arculati kézikönyv előírásainak megfelelő minőségű és előírt berendezések kerüljenek beszerzésre és beszerelésre.

A konténer Tourinform Iroda helyszínéül Nyíregyháza legnagyobb turisztikai attrakcióját, a Nyíregyházi Állatparkot választottuk. A bejárattal szemben került telepítésre az új Tourinform iroda. A konténer alatt egy betonalap került kialakításra és 21 m2 térkőburkolat készült, hogy az iroda megközelítése megfelelő legyen. Mivel a konténer különálló építmény, ezért a bűnmegelőzéshez kapcsolódóan biztonságtechnikai rendszer került kiépítésre, három kamerával és riasztóval biztosítva a Tourinform irodát.

A korábbi Tourinform iroda az alapvető szolgáltatásokat, azaz a magyar és idegen nyelvű tájékoztatást biztosította, valamint belépőjegyeket értékesített a víztorony látogatáshoz. Régóta célunk volt új szolgáltatások bevezetése, melyeket az új iroda létrehozásával meg tudtunk valósítani, ezek a következőek:

–           vásárolható térképek, képeslapok, útikönyvek, turisztikai kiadványok

–           turistaérmék értékesítése

–           ajándéktárgy értékesítés

–           nordic walking bot kölcsönzés

–           kerékpár, elektromos roller kölcsönzés

–           fénymásolás, nyomtatás

–           menetrendi tájékoztatás (MÁV, VOLÁN)

–           jegyértékesítés

–           eszközök bérbeadása

Az új szolgáltatások bevezetéséhez a pályázat segítségével szereztünk be eszközöket, mint a horgászfelszerelést és azok kiegészítő eszközeit, nyomtatót, kerékpárokat, elektromos rollereket, nordic walking botokat. A projekt keretében az újonnan telepített irodába olyan további eszközök beszerzése vált szükségessé, melyek meglévő és új tevékenységeinkkel vannak összhangban: online pénztárgép az értékesítési tevékenységhez, mobiltelefon beszerzése, mivel vezetékes telefonvonal kialakítása jelenleg nem megoldott, feladataink ellátásához szükséges internetkapcsolat kiépítése (wifi router), a biztonságos érték- és pénztároláshoz pedig széf beszerzése.

A projekt 2021. április végére sikeresen megvalósult, a konténeriroda telepítése megtörtént, az arculati kézikönyvnek és a pályázat előírásainak megfelelő berendezéssel együtt. A vállalt szolgáltatásokhoz és az iroda működéséhez szükséges eszközök, berendezések szintén beszerzésre kerültek.

 

Projektünk számszerűsíthető eredményei:

  • egy új, az arculati kézikönyvvel és a pályázati felhívással összhangban berendezett konténeriroda és annak berendezése beszerzése megvalósult
  • 9 db új szolgáltatás bevezetése
  • nyitva tartási idő hosszabbítása 2 hónappal
  • kölcsönözhető eszközök: 10 db cross kerékpár (4 férfi, 4 női, 2 gyerek), 4 db elektromos roller, 6 db nordic walking bot, horgászfelszerelés szett

 

 

 

 

 

Megosztás